خرید ارزان قیمت لوازم یدکی و قطعات پژو

خرید انواع لوازم یدکی پژو با قیمت ارزان

خرید ارزان قیمت لوازم یدکی و قطعات پژو

خرید انواع لوازم یدکی پژو با قیمت ارزان

  • ۰
  • ۰

در حالی که مایل هایی را که از جایی به مکان دیگر سفر می کنید ، جمع می کنید ، طولی نمی کشد که قسمت های کمی از گرد و غبار و خاک در فضای داخلی ماشین شما جمع شود.

از روزهای خانوادگی گرفته تا گشت و گذار گاه به گاه ، به راحتی می توان فهمید که این همه از کجا به دست می آید ، بنابراین چرا خلاص شدن از شر آن خیلی سخت است پس از آن در آنجا؟

 

داشتن فضای داخلی تمیز محیطی را ایجاد می کند که بسیار لذت بخش تر باشد - این یک خبر خوب برای مسافران شما است و خبرهای خوبی برای شما. بنابراین آن بندهای شیرین را بردارید و آن را از بین ببرید ، اکنون زمان آن است که این اثاثه یا لوازم داخلی را تقویت کنید.

با بزرگ شروع کنید ، با کوچک پایان دهید
قبل از پرداختن به هر جیب کوچک گرد و غبار که در اطراف وسیله نقلیه شما جمع شده است ، شروع کنید به چنگ زدن به سطل سطل و ریختن وسایل بزرگتر - مانند بطری های آب خالی ، بسته های واضح یا بلیت استفاده شده و پرداختی - به سطل.

پس از انجام این کار ، موارد ضروری را جمع آوری کنید: هوابور ، گرد و غبار ، مسواک ، بطری پاک کننده شیشه ، برخی حوله های کاغذی و برخی از لاستیک های داخلی. اگر به چیزی احتیاج دارید ، محصولات تمیز کردن ماشین ما را در اینجا مرور کنید.

خورد آن را
هیچ کس دوست ندارد در فضای داخلی یک وسیله نقلیه صعود کند ، اما اگر می خواهید نازل سیلندر را در هر لانه و لنگه بگیرید ، هیچ راهی بهتر برای این کار وجود ندارد - فقط مطمئن شوید که کفش تمیز پوشیده اید!

از جلو شروع کنید (ما در اینجا در مورد منافذ تهویه هوا صحبت می کنیم) و راه خود را به عقب برگردانید ، و اطمینان حاصل کنید که هر اینچ از فضای داخلی ماشین شما ، روکش سقف را نیز پوشانده است.

نقاط لکه دار
هر ماشین منطقه خاصی دارد که تمیز کردن تقریبا غیرممکن است. در اکثر وسایل نقلیه ، نواحی اطراف دسته درب یا ریل های صندلی مخصوصاً مشکل ساز هستند - برای تمیز کردن آنها ، اغلب نیاز به یک ابزار مخصوص ، قلم مو دارند.

استفاده از مسواک برای تمیز کردن ماشین شما ممکن است مانند مزخرفات به نظر برسد ، اما وقتی این کار را انجام دهید ، دیگر هرگز به عقب نگاه نخواهید کرد. فقط مطمئن شوید که پس از اتمام کار ، آن را دوباره در حمام قرار نمی دهید!

 

لوازم یدکی پژو

زمان درخشش
تمیز کردن ویندوز بسیار مشکل است - اما منطقی است که سریعاً قبل از شروع فکر کردن در مورد استفاده از لاستیک داخلی ، سریعاً به آنها بپیوندید.

هنگام مراجعه به ویندوز ، سرمایه گذاری روی یک شیشه تمیز کننده مناسب - مانند Sonax Xtreme که لکه دار است - می تواند همه تفاوت ها را ایجاد کند. یک دستگاه جیر جیر نیز سرمایه گذاری زرنگ و دانا می کند ، به شما ابزاری را می دهد که می توانید در هنگام افت دما ، ویندوز خود را تمیز کرده و ماشین خود را یخ بزنید.

شیشه پاک کن را بچسبانید ، باقیمانده را از آن جدا کرده و سپس از مقداری چربی آرنج استفاده کنید تا لیوان را با یک حوله کاغذ تمیز کنید.

بعد از انجام این کار (چه در داخل و چه در خارج) ، قبل از استفاده از آن در لکه دار اتومبیل خود ، مقداری لایه داخلی را بر روی گرد و غبار بمالید. همچنین ممکن است بخواهید مقداری را بر روی فرمان ، دستگیره دنده و ترمز دستی خود اعمال کنید - اگرچه توصیه می کنیم قبل از رفتن به هر کجای آن ، چند ساعت خشک کنید. هیچ کس از رانندگی با انگشتان چسبنده لذت نمی برد!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی